Naslov

Studeno 43, 6230 Postojna

E-pošta

info@japeljtehnologije.si

Za več informacij

+386 41 683 454

Splošni pogoji poslovanja

Japelj tehnologije d.o.o.

Studeno 43,
6230 Postojna,
Slovenija

Davčna številka: SI74777386
Matična številka: 8714983000

Podjetje je registirano pri Okrožnem sodišču Koper pod vložno številko Srg 2020/29363

Tel: +386 (0)41 683 454
Email: info@japeljtehnologije.si

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletnega poslovanja podjetja Japelj tehnologije d.o.o. predstavljajo dogovor med končnim potrošnikom (pravno osebo) in podjetjem Japelj tehnologije d.o.o., Studeno 43, 6230 Postojna, Slovenija, za uporabo spletnega naročanja na naslovu www.japeljtehnologije.si. Kadar končni potrošnik dostopa do spletnega naročanja ali ga kako drugače uporablja, ga zavezujejo določila teh splošnih pogojev poslovanja. Končni potrošnik, ki se s temi pogoji uporabe ne strinja, spletnega naročanja ne sme uporabljati.

Spletno naročanje upravlja podjetje Japelj tehnologije d.o.o. Spletno naročanje lahko uporablja vsak potrošnik, ki je sprejel Pogoje uporabe spletne strani www.japeljtehnologije.si in te Splošne pogoje poslovanja spletnega naročanja. Splošni pogoji poslovanja spletnega naročanja obravnavajo sistem naročanja na spletni strani www.japeljtehnologije.si, pravice potrošnika ter poslovni odnos med potrošnikom in podjetjem Japelj tehnologije d.o.o.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Japelj tehnologije d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Japelj tehnologije d.o.o. ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Japelj tehnologije d.o.o. je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene so brez DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

NAROČILO IN CENE

Kupoprodajna pogodba med Japelj tehnologije d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Japelj tehnologije d.o.o. sklenjena v trenutku, ko Japelj tehnologije d.o.o. kupcu pošlje predračun in potrdi njegovo naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Japelj tehnologije d.o.o. kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Japelj tehnologije d.o.o. in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

ROK DOSTAVE

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 14 uro, odpošljemo naslednji delovni dan v primeru plačila po povzetju. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina Japelj tehnologije d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:
1. s plačilno kartico,
2. po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja Japelj tehnologije d.o.o.,

IZDAJA RAČUNA

Japelj tehnologije d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

POSTOPEK NAKUPA

Če želite naročiti izdelke iz naše internetne ponudbe, lahko to storite takoj na internetni strani. To storite tako, da izberete željene izdelke iz naše ponudbe, jih vstavite v košarico. Ko ste izbrali vse izdelke, ki jih želite kupiti se lahko s klikom pomaknete na blagajno kjer po korakih dokončate naročilo:

Korak 1: Registracija

V tem koraku vnesete svoje osnovne podatke, ki se varno hranijo v bazi spletne trgovine in omogočajo enostavno nakupovanje ob naslednjem obisku, saj se podatki uporabnika spet obnovijo ob njegovi prijavi in tako ni potrebno vnovično vnašanje podatkov ob vsakem nakupu, temveč je dovolj zgolj prijava z uporabniškim imenom in geslom.

Korak 2: Naslov plačnika

Naslov plačnika je lahko drugačen od podatkov naročnika ali pa enak. Enostavno izberite že obstoječ naslov ali po potrebi vpišite nov naslov plačnika.

Korak 3: Naslov za pošiljanje

Naslov za pošiljanje je lahko drugačen od podatkov naročnika ali pa enak. Enostavno izberite že obstoječ naslov ali po potrebi vpišite nov naslov za pošiljanje.

Korak 4: Način dostave

Izbirate lahko med različnimi načini dostave. Pri izbiri poštnine je potrebno za vsako naročilo plačati še stroške dostave in pakiranja (3,9 €).

Korak 5: Načini plačila

Izbirate lahko med dvema različnima načina plačila:

1. Ob izbiri plačila po predračunu prejmete na e-naslov ki ste ga registrirali pri prijavi v trgovino predračun s podatki za nakazilo.

  1. Za plačilo po povzetju enostavno potrdite naročilo in prejmete potrditev naročila na e-naslov. Plačilo pošiljke izvršite osebno dostavljavcu pošiljke ob prevzemu blaga, preko plačila predračuna ali kreditnih kartic. V tem koraku lahko tudi dopišete morebitne opombe k naročilu, ki jih bomo videli pri obdelavi vašega naročila.

Korak 6: Potrditev naročila

Po prejemu vašega povpraševanja, vam bomo poslali preko elektronske pošte povzetek vašega naročila.

Za dodatne informacije glede naročanja smo dosegljivi na elektronski pošti na naslov info@japeljtehnologije.si

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Japelj tehnologije d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob zaključku nakupa vpiše naziv podjetja in davčno številko podjetja.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@japeljtehnologije.si ) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Japelj tehnologije d.o.o., Studeno 43, 6230 Postojna, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe  najdete TUKAJ

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno,  čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

VARNOST

Japelj tehnologije d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Japelj tehnologije d.o.o. in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Japelj tehnologije d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

PRITOŽBE IN SPORI

Japelj tehnologije d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Japelj tehnologije d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@japeljtehnologije.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Japelj tehnologije d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Japelj tehnologije d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Japelj tehnologije d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Po Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), (Uradni list RS, št. 81/15) je izbran izvajalec IRPS – pristojen za reševanje spora, ki ga lahko sproži potrošnik –  Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana  (info@ecdr.si, T: 08 205 65 90).

Spletni portal Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov: povezava.